Czy przyjmujecie zwroty?

Zamawiający może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów bez podania przyczyny składając oświadczenie w tym przedmiocie, w terminie czternastu dni od otrzymania Towaru przez Klienta Końcowego. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia w terminie.

Czy uwzgłędniają państwo rekłamacje?

Dostawca bierze odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego, niezgodnego ze sztuką i nierzetelnego procesu zapakowania towaru, w przypadku gdy Zleceniodawca dostarczył dowodów na przykład w postaci zdjęć, po odbiorze towaru przez Klienta Końcowego.

Reklamacje z tytułu uszkodzeń powstałych z winy Dostawcy będą rozpatrywane wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi ją w przeciągu 24h od dostarczenia paczki do Klienta końcowego. Jednocześnie na Zamawiającym ciąży obowiązek do upewnienia się, że Klient Końcowy zrozumiał zasady realizacji zamówienia jak i jego odbioru i został skutecznie poinformowany między innymi o:

  • Firmy kurierskie nie mają obowiązku informować odbiorcy o godzinie dostawy – odbiorca wskazuje adres, pod którym musi być ktoś obecny;
  • Gdy przesyłka nosi ślady wskazujące na możliwe uszkodzenia wewnętrzne klient ma prawo spisać protokół szkody z doręczającym kurierem lub odmówić przyjęcia paczki;
  • W sytuacji gdy Klient Końcowy stwierdza szkodę przy kurierze doręczającym i decyduje się odebrać paczkę (w przypadku DROPSHIPPING "kurier Alizoo"), a kurier nie posiada przy sobie odpowiedniego dokumentu do spisania protokołu szkody, Dostawca wymaga bezwzględnego, dodatkowego zgłoszenia takiej sytuacji na infolinii firmy doręczającej w tym samym dniu, co poręczony odbiór przesyłki. W tym wypadku poręczenie odbioru przez Klienta Końcowego powinno zawierać dodatkową notę "odbiór z zastrzeżeniem";
  • Serwis nie uzależnia rozpatrzenia reklamacji od protokółu szkody spisanego przy odbiorze z kurierem , jednak jego brak podczas, gdy zawartość przesyłki była uszkodzona zdecydowanie wydłuża proces reklamacji