Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy

POLSKA

Przesyłka polecona 6,50 zł netto

Odbiór w punkcie (Poczta Polska, Żabka, Orlen, Kiosk Ruch )  9,49 zł netto

Paczkomaty inpost  paczka do 25kg  - 9.75 zł netto

Kurier 48h  - 9,99 zł netto

Paczka kurierska do 30 kg    -  12.20 zł netto  

Dropshipping kurier Własny ( opłata manipulacyjna) - 2zł netto

Koszt dostawy przesyłki z predrostkiem ALLEGRO SMART

- "ALLEGRO SMART Paczkomaty InPost" - 2zł netto

- " ALLEGRO SMART Przesyłka polecona" (Poczta Polska) - 2zł netto

- " ALLEGRO SMART Odbiór w punkcie" (Poczta Polska) - 2zł netto

- " ALLEGRO SMART Kurier 48h" (Poczta Polska) - 2zł netto

Warunkiem skorzystania z przesyłek z przedrostkiem Allegro SMART jest poprawne przekazanie adresu email (klienta końcowego) z zamówienia do którego przysługuję w serwisie Allegro przesyłka SMART. Adres email wskazujemy w komentarzu do zamówienia.

0

Z jakimi firmami kurierskimi Państwo współpracujecie?

Dla przesyłek kurierskich korzystamy z usług kuriera Inpost lub Poczty Polskiej

0

Czy obsługujecie Państwo przesyłki pobraniowe?

Niestety, nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. 

0

Czy obsługiwane są przesyłki ALLEGRO SMART

Dostawca udostępnia na preferencyjnych warunkach przesyłki z przedrostkiem Allegro SMART i umożliwia dostawę zakupionych w serwisie Allegro.pl towarów do Paczkomatów InPost, punktów odbioru osobistego, oraz na adres na terenie całego kraju. Przesyłki Allegro SMART to usługa serwisu aukcyjnego Allegro, dokładniej o usłudze na allegro.pl/smart

Warunkiem skorzystania z przesyłek z przedrostkiem Allegro SMART jest poprawne przekazanie adresu email z zamówienia do którego przysługuję w serwisie Allegro przesyłka SMART. Adres email wskazujemy w komentarzu do zamówienia.Tak obsługujemy również przesyłki ALLEGRO SMART. Np.  xxxxxxxxxx+xxxxxxxxx@allegromail.pl

Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za poprawność przekazania danych dotyczących przesyłek Allegro SMART. Jeżeli zamawiający przekazuje niepoprawne dane, bądź dane na które nie przysługiwała przesyłka Allegro SMART, Dostawca może zostać obciążony opłatą za przesyłkę od przewoźnika. Zamawiający obowiązuję się do pokrycia wszelakich kosztów związanych z przesyłkami.

0

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W naszej hurtowni mogą zapłacić państwo przelewem tradycyjnym bądź poprzez szybkie płatności Paynow

0

Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

Wprowadziliśmy dodatkowe rabaty kumulacyjne.

Rabat uzałeżniony jest od obrotu za ostatni kwartał (ostatnie 3 mies.). Obrót liiczony jest od kwoty netto bez kosztów dostawy. 

np. 5% Rabatu od obrotu 500zł netto

0

Jaki jest czas realizacjii wysyłki?

Zgodnie z regulaminem wszystkie przesyłki wysyłamy do 72godz. po opłaceniu zamówienia. Przy czym zdecydowana większość przesyłek wysyłana jest w 24h.

Jeżeli z jakiegoś powodu wysyłka towaru mialaby przekroczyć czas wskazany w regulaminie to niezwłocznie skontaktujemy się z państwem w tej sprawie.

0

Jak są wystawiane FV? Do każdego zamówienia czy zbiorczo?

Faktury VAT wystawiane są do każdego zamówienia. W przypadku większej ilości zamówień możemy wystawiać faktury zbiorcze.

0

Potrzebuję fakturę. Co mam zrobić?

Dla otrzymania faktury prosimy szczególną uwagę zwrócić na podanie adresów pod czas składania zamówienia.

Jeżeli dane do faktury różnią się od adresu dostawy zaznaczamy tam gdzie wskazuje czerwona strzałka. potem wybieramy poprawny adres dostawy oraz adres do rozliczeń ( faktury)

0

Czy przyjmujecie zwroty?

Nie, zwrotów nie przyjmujemy. Obsługa zwrotów leży po stronie sprzedawcy.

0

Czy uwzgłędniają państwo rekłamacje?

Dostawca bierze odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego, niezgodnego ze sztuką i nierzetelnego procesu zapakowania towaru, w przypadku gdy Zleceniodawca dostarczył dowodów na przykład w postaci zdjęć, po odbiorze towaru przez Klienta Końcowego.

Reklamacje z tytułu uszkodzeń powstałych z winy Dostawcy będą rozpatrywane wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi ją w przeciągu 24h od dostarczenia paczki do Klienta końcowego. Jednocześnie na Zamawiającym ciąży obowiązek do upewnienia się, że Klient Końcowy zrozumiał zasady realizacji zamówienia jak i jego odbioru i został skutecznie poinformowany między innymi o:

  • Firmy kurierskie nie mają obowiązku informować odbiorcy o godzinie dostawy – odbiorca wskazuje adres, pod którym musi być ktoś obecny;
  • Gdy przesyłka nosi ślady wskazujące na możliwe uszkodzenia wewnętrzne klient ma prawo spisać protokół szkody z doręczającym kurierem lub odmówić przyjęcia paczki;
  • W sytuacji gdy Klient Końcowy stwierdza szkodę przy kurierze doręczającym i decyduje się odebrać paczkę (w przypadku DROPSHIPPING "kurier Alizoo"), a kurier nie posiada przy sobie odpowiedniego dokumentu do spisania protokołu szkody, Dostawca wymaga bezwzględnego, dodatkowego zgłoszenia takiej sytuacji na infolinii firmy doręczającej w tym samym dniu, co poręczony odbiór przesyłki. W tym wypadku poręczenie odbioru przez Klienta Końcowego powinno zawierać dodatkową notę "odbiór z zastrzeżeniem";
  • Serwis nie uzależnia rozpatrzenia reklamacji od protokółu szkody spisanego przy odbiorze z kurierem , jednak jego brak podczas, gdy zawartość przesyłki była uszkodzona zdecydowanie wydłuża proces reklamacji

0

Czy można korzystać ze zdjęć oraz opisów?

Tak sprzedając nasze produkty mogą pobierać państwo nasze zdjęci oraz opisy ze strony https://alizoo.pl 

Można to robić ręcznie oraz za pomocą plików XML

0