Przesyłki

Wszystkie złożone zamówienia są realizowane według kolejności ich wpłynięcia. Przeciętny czas realizacji waha się od 24-72h (w zależności od sezonu). Zamówieniom realizowanym na zasadzie dropshippingu nadajemy najwyższy priorytet i w tym wypadku czas ich realizacji zostaje skrócony do maksymalnego minimum.

Prosimy sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze i w uzasadnionym przypadku spisać protokół szkody. Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan opakowania. W przypadku uszkodzenia wypełnij protokół szkody w obecności kuriera, a jeśli nie możesz na miejscu sprawdzić stanu przesyłki, poproś go o zapisanie w protokole odbioru: 'Przesyłka przyjęta z zastrzeżeniami'. Dostawca wie, że na Twoją prośbę ma obowiązek wypełnić takie dokumenty. Zgodnie z prawem przewozowym na spisanie protokołu masz 7 dni kalendarzowych. Protokół spisany w tym czasie będzie zasadny tylko w przypadku zapisania uwag co do stanu przesyłki. Wysyłane przez nas produkty są ubezpieczone. Kurier zobowiązany jest zaczekać przez czas niezbędny do sprawdzenia paczki. 

Wszystkie uszkodzenia / braki produktowe powinny być zgłaszane w terminie 48h od daty odebrania przesyłki.

Wybierając Dropshipping kurier Własny zamawiający jest zobowiązany do przesłania etykiety na własnego kuriera na adres etykiety@alizoo.pl

Adres wysyłki 

ALIZOO

ul. Emilii Plater 11/1 

78-600 Wałcztel. 512-765-316

Koszty dostawy

POLSKA

Orlen paczka 8,99 zł netto

Odbiór w punkcie (Poczta Polska, Żabka, Orlen, Kiosk Ruch )  9,49 zł netto

Paczkomaty inpost  paczka do 25kg  - 10,49 zł netto

Kurier Pocztex  - 9,99 zł netto

Paczka kurierska do 30 kg    -  12.20 zł netto  

Dropshipping kurier Własny ( opłata manipulacyjna) - 2zł netto

Koszt dostawy przesyłki z predrostkiem ALLEGRO SMART

- "ALLEGRO SMART Paczkomaty InPost" - 2zł netto

- " ALLEGRO SMART Odbiór w punkcie" (Poczta Polska) - 2zł netto

- " ALLEGRO SMART Kurier Pocztex" (Poczta Polska) - 2zł netto

Warunkiem skorzystania z przesyłek z przedrostkiem Allegro SMART jest poprawne przekazanie adresu email (klienta końcowego) z zamówienia do którego przysługuję w serwisie Allegro przesyłka SMART. Adres email wskazujemy w komentarzu do zamówienia.

INNE KRAJE EUROPY

Wycena indywidualna